Tým

Ing. Jan Zmij

Ing. Jan Zmij

Vedle podnikatelských aktivit je jeho hlavní kariérním oborem obchod/marketing a vzdělávání. Ve společnosti Siemens komunikační systémy, která v době jeho nástupu existovala v české republice zhruba 4 měsíce, prošel všemi front office pozicemi od obchodního zástupce, vedoucího obchodního oddělení až po ředitele specielních zakázek. Jako člen vrcholového boardu spoluvytvářel a realizoval strategii divize. Podílel se na úspěšné penetraci středního segmentu českého trhu, vybudování široké partnerské sítě nebo profesionalizaci divize při změně orientace firmy na jiný segment trhu (IT řešení). Metodicky a organizačně zaváděl s tím spojené ISO standardy, marketingové standardy apod. Firma Siemens získala za období jeho účinkování vedoucí postavení v oblasti pobočkových ústředen.

Koučink objevil zhruba před 7 lety a po počátečních krůčcích si ho zamiloval a dnes ho považuje nejen jako svou profesy, ale současně je jeho posláním. To vše se odráží v aktivitách, které dělá. Soustředí se zejména na individuelní a skupinový koučink. Do celkového záběru koučinku zahrnuje výuku koučinku v komerčním i akademickém pojetí (spolupracuje s Vysokou školou ekonomickou, je členem lektorského týmu Masarykova ústavu vyšších studií při ČVUT) a propagaci koučovací kultury ve firmách a podnicích. Koučink považuje za důležitou součást celého procesu osobního rozvoje a proto se v této specializaci angažuje i na mezinárodním poli, kde byl pro dvouleté období zvolen do vedení největšího světového sdružení koučů ICF (International Coach Federation) na pozici Vice President Chapter Czech pro finance.

Osobní rozvoj bere i u sebe jako nezbytnou součást kariéry. Je absolventem celé řady specielních certifikovaných programů jako např. Hogan Assessment Certification (Hogan Assessment Systems, Inc.), The Art & Science of Coaching (Erickson College International), Intenzivní Trénink Koučů (Results Coaching Systems Australia), Brief Coaching for Lasting Solutions (solution surfers Peter Szabo, Switzerland), Standing in Contribution: A Trainers Training (Erickson College International), NLP Practitioner (NLP Institude), Unleash the Power Within ( Anthony Robbins College), Spiral Dynamics Integral Level 1. & 2. (5 Deep Integral Switzerland), Dokonalá služba zákazníkovi & profesionální prodej (Excellent service & professional sales) (Central European Management Academy), Problem Solving and Decision Making (Kepner Tregoe), Network Academy (Cisco Systems), Řízení projektů (AIT)(Project Management), ...

V celoživotním vzdělávání se v  posunul výrazně dopředu tím, že zakončil několikaletý proces získání akreditace PCC (Professional Certified Coach) u International Coach Federation (ICF). 

 


 

Michal Zmij

Michal Zmij

Hlavní profesním oborem je obchod/marketing a vzdělávání. Ve společnosti Fornax pracoval na pozici obchodního zástupce. Při příchodu do společnosti Siemens komunikační systémy, existovala v české republice zhruba 12 měsíců. Začínal na pozici obchodního zástupce, zástupce ředitele obchodního oddělení a následně ředitel, která měla na starost střední segment trhu a partnerskou síť. Jako člen vrcholového boardu spoluvytvářel a realizoval strategii divize. Podílel se na úspěšné penetraci středního segmentu českého trhu, vybudování široké partnerské sítě nebo profesionalizaci divize při změně orientace firmy na jiný segment trhu (IT řešení). Metodicky a organizačně zaváděl s tím spojené ISO standardy, marketingové standardy apod. Firma Siemens získala za období jeho účinkování vedoucí postavení v oblasti pobočkových ústředen.

Jako kouč a lektor realizuje projekty u celé řady klientů jako je ČEZ, Save Max, VÚB sk, Orea, ComOne, Z net, eBanka, Liberecký kraj, Bit servis, Mediatel a další. Specializuje se především na dlouhodobé projekty zaměřené na osobní rozvoj. Prosazuje propojení osobního rozvoje a s měřitelnými efekty výkonů jednotlivých osob.Je specialista v trénincích a koučinku. Koučink považuje za důležitou součást celého procesu osobního rozvoje a proto se v této specializaci angažuje i na mezinárodním poli, kde byl pro dvouleté období zvolen do vedení největšího světového sdružení koučů ICF (International Coach Federation) na pozici Vice President pro marketing Chapter Czech. Osobní rozvoj je pro něj základ nejen v kariérním růstu, ale především v osobním životě. Je absolventem celé řady specielních certifikovaných programů jako např. The Art & Science of Coaching (Erickson College International), Family and Couple Coaching (Erickson College International), NLP Practitioner in business (NLP Institude), Emotional Inteligence in Coaching and Leadership (PERFORMANCE CONSULTANTS INTERNATIONAL), Unleash the Power Within ( Anthony Robbins College), Spiral Dynamics Integral Level 1 (5 Deep Integral Switzerland), Cisto systém-CERTIFICATE OF COMPLETION, Siemens-HiPath Qualification, AiT-Řízení projektů (Project Management), HSF ISDN PARTNER CERTIFIKATE...

 

 

Katarína Kabáth Svobodová

Katarína Kabáth Svobodová

Lektorka, kouč a facilitátor, celoživotní vzdělávač a rozvíječ, multikulturní osoba s potřebou poskytovat jiným prostor a možnost zážitků, obdivovač jedinečnosti každého člověka, místa a situace. Nejvyšší hodnotou jsou pro ni vzájemná úcta, spolupráce, udržitelnost, kreativita a vášeň. Jejím mottem je „Život je jako bonboniéra. Nikdy nevíš, co dostaneš. … Ale je jenom na tobě, co s tím uděláš.“

Vedle podnikatelských aktivit (od roku 1999) je jejím hlavním kariérním oborem vzdělávání a rozvoj dospělých a HR procesy. Začínala jako lektorka jazyků, později jako lektor lektorů, lektor „soft skills“, tvůrce komplexního systému testování a konzultant pro tvorbu individuálních rozvojových plánů pro firemní klientelu pod hlavičkou jazykových škol ELI (Praha) a Eufrat (v Plzni). Na vzdělávání se podívala i ze strany nadnárodní společnosti (Plzeňský Prazdroj, a.s.), kde vedla projekt pro manažerské vzdělávání a následně metodicky i organizačně zajišťovala zavedení kompetenčního modelu ve spolupráci s SAMBiller napříč celou společností v roli projektové manažerky. Byla také aktivně v týmu, který zaváděl nový systém řízení výkonu (hodnocení a odměňování). V tomto období začala i s facilitací a sebevzděláváním v oblasti koučování, projektového a change managementu. V rámci rozšíření svého pohledu na vzdělávání pracovala jako projektová manažerka evropského vzdělávacího projektu pro oblast sociální práce v rámci občanského sdružení Naděje. Také školila jako dobrovolný lektor učitele a ředitele škol v Keni.

Od roku 2010 se zabývá metodickou a lektorskou činností, facilitací a koučinkem jako svou hlavní pracovní náplní, zejména pro firemní klientelu. V rámci lektorské činnosti sa zabývá tématy komunikace, time managementu, prezentací, seberozvoje, leadershipu, vedení lidí, efektivního vedení porad, facilitací pro manažery (vedení workshopů), základy koučování pro manažery či facilitace pro facilitátory. Koučink vnímá jako cestu hledání svých originálních řešení s podporou průvodce – kouče. Pracuje touto formou s jednotlivci i skupinami. Je členem ČAKO (České asociace koučů) i ICF (International Coach Federation). Aktivně se podílela na přípravě a realizaci Mezinárodní konferenci koučů ČAKO (člen přípravného týmu, prezentující), Letní školy (prezentující)

V rámci svého osobního rozvoje, který je pro ní celoživotním, nikdy nekončícím procesem, po ukončení Magisterského studia (oborová pedagogika a angličtina), absolvovala řadu certifikovaných kurzů a programů: Specifický výcvik koučů, Integral Growth Coaching, Spiral Dynamics Integral, Project Management pro manažery, Change management, Facilitace, certifikace na osobnostní diagnostiku HOGAN, Koučink a klaunský nos, Vytváření kompetenčních modelů, Time management, Umělcova cesta, Paravýcvik, apod). 

 

 

Ing. Jan Hruška

Ing. Jan Hruška

Ericksonovský profesionální kouč a lektor s manažerskou zkušeností, Trenér Erickson Coaching International, Člen České asociace koučů – člen předsednictva, akreditovaný kouč, Člen ICF – International Coaching Federation.

Můj vztah ke koučinku:

Koučink je podle mého názoru skvělý prostředek podpory v dosažení změny, ke které klient směřuje.
Základními stavebními kameny mého přístupu jsou respekt ke klientovým lidským i pracovním hodnotám a zaměření na definování a dosahování klientových cílů.
 
 

 

 

Jako kouč:

  • jsem partnerem, průvodcem na cestě rozvoje klientova potenciálu
  • vizionářům a snílkům pomáhám najít reálné cesty, detaily, bez nichž by mohlo zůstat pouze u snění, klientům zaměřeným spíše na detail zase pomáhám najít širší souvislosti, často i nový smysl
  • nabízím vzájemnou tvořivost a pomoc s řízením procesu  dosahování cílů klienta
  • zcela respektuji individualitu a ctím hodnoty klienta

Jako metodik a lektor:
Jsem spoluautorem a aktivně se podílím na vedení několika výcviků koučů:

  • Specifický výcvik koučů podle ICF kompetencí
  • Výcvik interních koučů
  • v tomto roce vedu programy „Manažer jako kouč“ v korporacích bankovního sektoru 
  • v rámci partnerské spolupráce jsem se podílel na výcviku koučů na Masarykově ústavu vyšších učení ČVUT
  • byl jsem členem mezinárodní skupiny lektorů Erickson Coaching International

Jako lektor programů osobnostního rozvoje:
Společně s partnery jsem vypracoval a vedu ucelenou řadu programů zaměřených především na vedení lidí (People management), Leadership, osobnostní rozvoj a rozvoj Integrovaného myšlení - Integral Thinking, Integral Leadership – postavených na praktické aplikaci teorie Spiral Dynamics Integral.

 

 

Milan Ťukal

Milan Ťukal

V současné době působí jako konzultant, trenér a kouč; Pomáhá jednotlivcům i týmům a firmám k pozitivním změnám při jejich rozvoji a růstu. Snaží se lidi inspirovat, motivovat a měnit jejich úhly pohledu na zažité či na složité věci.

Motto:

Po dlouhá léta byla mým životním mottem věta: ”Zážitky nemusejí být kladné, hlavně když jsou silné”. Měl jsem za to, že rozvíjet nás mohou jedině ty silné zážitky (a ty kladné „jenom“ potěšit). Postupně jsem ovšem dospěl k tomu, že pozitivních změn lze dosáhnout i prostřednictvím kladných zážitků – těch, které mají přímou návaznost na univerzálně platné principy, na životní hodnoty... a je pro mě naplňující toto vše s radostí zprostředkovávat i ostatním.

 

 

 

Co vám pomohu vyřešit

Jednotlivcům

  • Jste na důležité životní křižovatce a je pro vás těžké se rozhodnout?
  • Chcete se někam posunout, ale nedaří se vám najít odpovídající inspirace?
  • Nedaří se vám získat dostatečnou motivaci k tomu začít něco dělat jinak? - potřebujete k něčemu “nakopnout?

Týmům a firmám

  • Cítíte nějaké vnější či vnitřní tlaky, takže přemýšlíte o tom, že byste měli něco zlepšit, začít dělat jinak?
  • Zdá se vám, že některé činnosti máte příliš zaběhlé a že by bylo užitečné se na svůj byznys zkusit podívat “z vnějšku”, cizíma očima?
  • Máte zodpovědnost za výsledky (svého týmu nebo firmy) a hledáte cesty, jak jich dosahovat lépe?
  • Máte za sebou (nebo chystáte) nutnou reorganizaci? Nebo dokonce plánujete či již realizujete akvizici? - a čeká vás integrace procesů, rolí, zdrojů…?
  • Potřebujete uřídit potřebnou či již naplánovanou změnu a máte obavy, aby to proběhlo bez větších výkyvů či těžkostí?

Co a jak vám s tím pomohu udělat

Stanovit to nejdůležitější, pak formulovat hlavní (nadřazemé) cíle, jejich rozpad

Mám zkušenost, že užitečné je podívat se na věci od “shora”, takže rád vám budu průvodcem jak definovat resp. revidovat / redefinovat poslání a dlouhodobé vize, z nich odvodit nejdůležitější cíle (a to nejenom ty obvyklé finanční) a poté je rozpadnout na cíle pro jednotlivé důležité oblasti (týkající se přesného formulování či tvorby přidané hodnoty, vztahu k zákazníkům, skladby partnerů, zacházení se zdroji atd.).

U toho nejdůležitějšího se dokázat udržet

Pomohu vám vytvořit takové návyky všech jednotlivců, aby se celý tým dokázal držet u těch  nejdůležitějších aktivit, které nakonec přináší největší úspěch.

Pomohu s organizací (analýza a přesný popis rolí i důležitých procesů)

Pomohu s kvalifikací a rozvojem lidí (základní analýzy, rámcový návrh rozvojových plánů a doporučení; dále případně formou spolupráce s partnerskými organizacemi).

Pomohu s řízením změny

Při reorganizaci

Při implementaci nového IT systému nebo jeho komponent

Při implementaci nových procesů, při zavádění nových směrnic a postupů vyžadujících změny v chování zaměstnanců

Koučovací principy, konzultace

Nejčastěji pracuji s využitím koučovacích principů; totiž nejlepší řešení zpravidla nosíte v sobě; jenom je třeba mu pomoct ven, formulovat ho a pak to nejtěžší - pustit se do toho (takže je třeba pracovat s motivací,většinou pak i s průběžnou kontrolou, se zpětnou vazbou)

Anebo lze využít konzultačních technik (analýzy, konzultace, workshopy...)